onsdag den 29. september 2010

Silas&Viktor

Godmorgen folkens... Hold op hvor tror jeg det bliver en god dag i dag :)... Dagen starter ud med matematik, som er et at mine yndlingsfag :)... Sidekammeraten Rikke Fredberg er i godt humør indtil videre, så dagen kan kun blive en rigtig god dag :)
Jeg kom i tanke om i går at jeg ikke har skrevet om mine dejlige nevøer, Silas og Viktor. Silas er min ældste nevø, og ham blev jeg moster til da jeg gik i 6 klasse. Viktor er derved den yngste, indtil videre, ham står jeg fadder til. Det er ufattelig hvor meget energi børn har. Da Silas var lille legede jeg med ham, vi legede fange. Det gik selvfølgelig lidt for stærkt og drengen falder og slår hovedet ned i en potteplante, hvor efter han skal på sygehuset og syes. :(

Heldigvis har han ikke taget skade af mosters fangeleg. :)

1 kommentar:

  1. hej. rigtig nice blog du har (: kig forbi min hvis du får lyst Linebiine.blogspot.com
    //Linebiine
    ps. hvor er drengene bare super søde.

    SvarSlet