fredag den 3. september 2010

Mit første indlæg

Har endelig taget mig sammen til at skrive mit første indlæg, men jeg aner intet om hvad jeg skal skrive? Jeg starter til Zumba på mandag, sammen med en masse andre piger. Har aldrig prøvet det før, så ved faktisk ikke hvad det går ud på, men jeg kunne forestille mig at det er noget dans. Det er i hvert fald, hvad jeg har set på  Tv.shop. Tv-shop er faktisk en spændende udsendelse. Alle de mærkelige ting man kan købe. Gad vide om deres produkter rigtig virker? ellers er de skide gode til at fake dem. Vi har i vores familie købt sådan en maskine, som styrker mavemusklerne. Og ufattelig nok virker den faktisk. Min mor er lidt buttet, og man kan se tydelige træk på hende efter hun har brugt maskinen. I aften skal jeg til tøsehygge, jeg glæder mig. Det er sammen med de gamle piger, og så aars-pigerne. Det skal nok blive hyggeligt. så i bund og grund har jeg bare skrevet noget, for at lave mit første indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar