søndag den 9. januar 2011

Målet for 2011

Mange har et nytårs fortsæt, hvor de siger "Jeg skal dyrke mere motion"... Det har jeg også tit haft men har aldrig fået gjort noget ved det. I år 2011 bliver der gjort noget ved det, for min dejlige kæreste har lavet et træningsprogram til mig, hvor jeg skal styrke 3 gange om ugen og svømme 1 gang. Dette har indtil nu kun stået på en uge, men jeg er godt med og har overholdt godt. Jeg kan godt mærke, at jeg ikke er i den bedste form, men det regner jeg stærkt med, at jeg skal komme.

Jeg har i år 2 nytårs fortsæt, jeg skal følge min træningsplan og så skal jeg lære at spise noget mere mad. Jeg er rigtig kræsen og en dag hvor jeg kede mig, lavede jeg en liste og ting jeg ikke kunne lide, den fylder en side og har stadig ikke alt med. Jeg har derfor besluttet at det skal være slut, og når der kommer noget nyt på bordet så SKAL det smages på !.. Jeg håber virkelig jeg kan lære at spise noget mere mad, for jeg synes, at det er rigtig pinligt at komme i byen og ikke kan lide noget at det man skal have. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar