onsdag den 10. november 2010

den gang hvor....

...man bare kunne gøre (næsten) hvad man ville!... Hvor jeg dog nogen gange savner, at kunne lege hele dagen, og ikke tænke på alle de lektier og problemer teenager årene byder. Den gang hvor man ikke rigtig tænkte over at tjene penge og få nyt smart tøj... Da man selvfølgelig også havde lidt problemer, men man hurtig løste dem og bare legede videre som om intet var hændt. Jeg har selv nogle ting jeg gerne ville have lavet om mht min opførsel. Men hvor jeg savner Julegaverne, den følelse som stadig er der, men det fede ved at samle alle sine gaver, når alle gaverne er pakket op. Jeg savner det nogle gange, men smiler hver gang jeg tænker på, da jeg var lille. Hvor sød man lige var, og alle de ting man spiste, og de fjollede lege man legede... Det kunne være sjovt at være fluen på væggen, og se hvordan man snakkede med sine dukker :)... Det var en god tid da jeg var barn :)

1 kommentar:

  1. I know the feeling... Hvis du finder ud af, hvordan man blir fluen på væggen, så sig lige til;D

    /Simone/fashionmanifest

    SvarSlet