mandag den 4. oktober 2010

Hverdagens svaghed.

I dag bliver en rigtig lækker dag.. mødte først i skole kl 9.50 og har fri 13.20... Rigtig lækkert :). I aften skal jeg til Zumba, hvilket jeg finder rigtig sjovt, fordi jeg elsker at danse :).. Min kæreste siger nogle gange jeg er mærkelig, fordi jeg lige pludselig kan finde på at stå og danse :)..

Jeg har en svaghed for musik. og selvom jeg ikke er den bedste sanger, så synger jeg ALTID... Stort set ;). Det bedste ved at synge en dag hvor man er alene hjemme, er at ingen kan høre en, og man bare kan synge så højt og ikke tænke på hvor godt/ skidt det lyder. Musik får mig i godt humør, og jeg føler jeg kommer ud med nogle af de irritationer jeg har hvis jeg ikke lige ved, hvordan jeg ellers skal komme af med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar